Nie ma sensu ich produkowanie oraz nabywanie wówczas, gdy będą one schowane gdzieś głęboko, ukryte i niewidoczne, schowane przed wzrokiem potencjalnych odbiorców informacji czy też nabywców oferowanych tą drogą produktów.
A przecież to właśnie docieranie do nich powinno być najważniejszą rzeczą dla każdej firmy czy instytucji, gdyż to od działań o takim dokładnie charakterze zależy niejednokrotnie nawet istnienie firmy w ogóle. Bez klientów nie ma mowy o profitach, zaś bez profitów nie ma mowy o funkcjonowaniu, to proste. O dziwo, wciąż na rynku znaleźć można wiele firm oraz instytucji, które zdają się nie mieć żadnego pojęcia o tej oczywistej prawdzie, a w każdym razie prowadzą taką politykę, jakby go nie miały, czyli w praktyce żadną.
Trudno bowiem mówić o jakiejkolwiek polityce firmy w przypadku, gdy nierozważnie sama kopie ona pod sobą kolejne dołki. A takim właśnie dołkiem jest brak odpowiedniej promocji. Można to skutecznie odmienić w szalenie prosty i jednocześnie zdecydowanie niedrogi sposób. Na start wystarczy kupić stojaki plastikowe, w których w widoczny i wygodny dla klientów sposób można oferować klientom wszelkiego rodzaju materiały reklamowe, jakie mają zachęcić do skorzystania z usług danej firmy.
To tak proste, a jednocześnie tak wygodne i efektywne. Stojaki te mają wiele form i rozmiarów, w związku z czym można je dowolnie dopasować do potrzeb firmy.