Świat reklamy nie zaprzestaje w swoich wysiłkach, które usilnie dążą do tego, aby zapewnić wszystkim zainteresowanym klientom jak najwięcej nowych dróg estetycznego prezentowania materiałów reklamowych oraz promocyjnych dla swoich produktów. Sposobów na to liczne mądre głowy wymyślają coraz więcej, jednakże w praktyce często okazuje się, że najlepsze rozwiązania to po prostu te, które są już doskonale znane i dokładnie sprawdzone. Rozwiązania, które są najprostsze. I tak zatem bardzo często wychodzi na to, że ostatecznie najbardziej skuteczne są zwykłe i niepozorne stojaki plastikowe.
W końcu, ich zadanie polega na tym, aby przyciągać uwagę klientów do tych materiałów, które pragnie się im zaprezentować, a nie zaś do samej formy ich przechowywania bądź eksponowania, ponieważ nie o to przecież w tym wszystkim chodzi. Nie ma absolutnie co dziwić się temu, że to właśnie tę opcję najczęściej oraz najchętniej wybierają klienci. Robią to przede wszystkim dlatego, że ta forma ekspozycji jest niesamowicie tania, praktyczna, a jednocześnie cechuje się bardzo wysokim poziomem estetyki. Stojaki idealnie nadają się do prezentowania różnego rodzaju materiałów o różnych rozmiarach, dlatego też tak doskonale sprawdzają się w bardzo wielu rozmaitych sferach.
Dzięki tak ładnej, a jednocześnie absolutnie nienachalnej formie prezentacji, wszystkie umieszczone w stojakach materiały same w sobie zyskują walorów estetycznych i tym samym stają się o wiele bardziej atrakcyjne, co jednocześnie przekłada się na wzrost zainteresowania nimi u klientów.