W jaki sposób wykonywana jest reklama na standach? Czym w ogóle są standy reklamowe i jak należy ich używać? Czy na swojej drodze spotkałeś kiedyś przeszkodę w postaci rozkładanego stojaka, na którego ściankach umieszczona była jakaś reklama? Na pewno tak.
Najczęściej umieszczane są na deptakach i chodnikach, w pobliżu sklepów i restauracji, które mają reklamować. Ich zadaniem jest zwrócenie na siebie uwagi i zachęcenie do tego, aby przechodzień wszedł do lokalu. Jest to jedna z aktywnych form zdobywania klientów, wbrew pozorom przynosząca całkiem spektakularne efekty. Pytanie jak wykonuje się reklamę na standach?
Z uwagi na to, że standy reklamowe nierzadko są wystawiane na działanie czynników atmosferycznych, to stosowane przez nas technologie muszą zapewniać wodoodporność. W tym celu wykorzystuje się specjalne wielkoformatowe wydruki, wykonywane na foliach samoprzylepnych. Są one dodatkowo zabezpieczane warstwą przeźroczystego lakieru, chroniącego je przed promieniowaniem UV, a także powierzchownymi zarysowaniami.
W tym przypadku sięgniemy po ploterowo wycinane fole samoprzylepne. Stand reklamowy jest nimi oklejany. Występują one w bardzo dużym wyborze kolorów. Materiały te nadają się do tworzenia prostszych reklam, z dużą ilością tekstów oraz mało skomplikowanych liter. Folie są nacinane w specjalnym, komputerowo sterowanym urządzeniu nazywającym się ploter. Następnie przy pomocy folii transportowej zostają przeniesione na powierzchnię standu i tutaj zostają na stałe przyklejone do powierzchni.
Folie są również odporne na działanie promieni UV, dzięki czemu wykonana w taki sposób reklama zachowuje doskonałe walory estetyczne przez bardzo długi czas. Jest również prosta i nieskomplikowana w wykonaniu, dzięki czemu nawet jej częsta wymiana na nową treść, nie będzie stanowiła dużego obciążenia finansowego dla właściciela stojaka.