Welcome to

stojaki plastikowe

Home / stojaki plastikowe / Stand reklamowy jako skuteczne narzędzie marketingu

Stand reklamowy jako skuteczne narzędzie marketingu

standy reklamowe

Na rynku istnieje ogromna konkurencja w każdej gałęzi biznesu. Firmy potrzebują skutecznego marketingu, aby się wyróżniać na tle konkurencji. Dobra reklama powinna przemawiać do dużej grupy odbiorców i przyciągać klientów. Warto wykorzystywać kilka kanałów reklamowych i nie ograniczać się tylko do jednego źródła.

Materiały reklamowe typu POS

Ludzie codziennie są zalewani setkami reklam zarówno w Internecie, radiu jak i telewizji. Co raz trudniej jest przyciągnąć ich uwagę na dłużej, a większość informacji w ogóle do nich nie dociera. Warto powrócić do tradycyjnego marketingu typu POS. Materiały reklamowe takie jak: standy reklamowe, ulotki, stojaki i banery nadal stanowią bardzo skuteczne źródło docierające do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Materiały POS są zazwyczaj uniwersalne, ale warto przed ich zaprojektowaniem zastanowić się, kto będzie stanowił główną grupę odbiorców tego typu reklamy. Przykładowo ulotki promujące usługi lokali gastronomicznych można wrzucać do skrzynek pocztowych wszystkich mieszkańców osiedla, ale reklamujące specjalistyczne usługi np. sprzedaż części do urządzeń gastronomicznych lepiej dystrybuować bezpośrednio u menadżerów lub właścicieli dużych restauracji.

Co to jest stand reklamowy?

Stand reklamowy często nazywany także stojakiem jest nośnikiem reklamy zewnętrznej. Stanowi skuteczne narzędzie marketingowe po za Internetem i innymi środkami masowego przekazu. Jego dużą zaletą jest przyciąganie uwagi oraz szybkie przekazywanie pożądanej treści potencjalnym klientom. Właściciele firm cenią stojaki także za ich wytrzymałość, uniwersalność, a także wspieranie sprzedaży. Standy reklamowe najczęściej umieszcza się przed firmami, lokalami, restauracjami, kinami, salonami fryzjerskimi, klinikami itp. Zazwyczaj nie posiadają one ściśle określonych wymiarów. Firmy zamawiają je najczęściej indywidualnie w rozmiarach, które im odpowiadają. Głównym zadaniem stojaków jest ekspozycja określonych produktów firmowych. Często informuje one o aktualnym asortymencie, nowościach lub promocjach. Przedsiębiorstwa umieszczają na nich także swoje logo, tak, aby klienci mogli je jak najlepiej zapamiętać. Stojaki, jako narzędzia reklamy są bardzo dobrym sposobem na promowanie firmy i jej oferty.

Gdzie można ustawiać standy reklamowe?

Standy reklamowe mają za zadanie wspierać sprzedaż, przekłuwać uwagę klientów, a także promować określone produkty. Wzbudzają one zainteresowanie odbiorców i skłaniają do zakupu towarów lub usług. Można je stawiać zarówno na zewnątrz jak i w środku budynków. Stand reklamowy zewnętrzny można umieścić przed sklepem, lokalem usługowym, kinem, galerią i w wielu innych miejscach. Z kolei stojaki wewnętrzne bardzo często są spotykane w galeriach handlowych, halach targowych, firmach, kinach, teatrach itp. Stojaki znajdujące się na zewnątrz budynków są na ogół mniej widoczne (wtapiają się w otoczenie) niż te umiejscowione wewnątrz firm czy lokali.

Zalety standów reklamowych

Główną zaletą standu reklamowego jest jego duża wytrzymałość w porównaniu na przykład z ulotkami. Stanowi on skuteczne narzędzie marketingowe, które może być wykorzystywane nawet przez kilka lat. Stojak przyciąga uwagę klientów i szybko przekazuje pożądane treści i informacje reklamowe. Kolejną jego zaletą jest jego uniwersalność i mobilność. Stand reklamowy można zabrać ze sobą na targi branżowe, ustawiać zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynku. Również cena wykonania stojaka jest o wiele niższa niż reklama w środkach masowego przekazu.

To get the latest update of me and my works