Welcome to

stojaki plastikowe

Home / stojaki plastikowe / Czym powinien się charakteryzować dobry stojak na ulotki?

Czym powinien się charakteryzować dobry stojak na ulotki?

stojak na ulotki

Ulotki to doskonały pomysł na promowanie firmy i jej produktów. Jeśli konsument ma chętnie po nie sięgnąć, to broszura musi znajdować się na optymalnej wysokości i powinna też zostać odpowiednio wyeksponowana. W tym celu warto nabyć starannie wykonane stojaki na ulotki, które można umieścić w firmowym sklepie, centrum handlowym lub w innej zaprzyjaźnionej placówce. A jak dokonać właściwego wyboru?

Dobry stojak na ulotki – czyli jaki?

Nowoczesne stojaki na ulotki są wykonane z anodowanego aluminium łączonego spinkami i wysokiej jakości tworzywa sztucznego typu plexi. Ta nierdzewna konstrukcja jest wyjątkowo wytrzymała, dzięki czemu można ją bezpiecznie ustawić w pomieszczeniu lub na dworze, podczas firmowego eventu. Dobry stojak powinien być wyposażony w uniwersalny statyw, który umożliwi dowolne odpinanie i przypinanie kieszeni na ulotki. Całość musi być stabilna i estetycznie wykończona. Modele składane są polecane osobom, które często jeżdżą na konferencje i targi, gdzie prezentują swoje produkty lub usługi. Natomiast obrotowy stojak na ulotki to idealne rozwiązanie do banku, urzędu lub parku rozrywki.

Stojak na ulotki z toperem – wybierz idealną wysokość

Jeśli reklama ma być dobrze widoczna, to warto zdecydować się na ekspozytor z toperem, w którym firma umieści plakietkę ze swoim logiem i chwytliwym hasłem reklamowym. Stojak na ulotki musi być tak zaprojektowany, aby klienci mogli wygodnie sięgnąć po broszury, gdy będą obok niego przechodzić. Obecnie na rynku dostępne są modele mierzące 120 cm lub 175 cm. Niektóre prezentery można też powiesić na ścianie lub przymocować do półki sklepowej.

Jak wyeksponować ulotki?

Skuteczna reklama musi przyciągać wzrok, dlatego na stojaku nie powinno się znaleźć za dużo ulotek. Broszury trzeba poukładać tak, aby ich wyciąganie było proste. W tym celu warto zamontować więcej kieszeni o różnych kształtach, do których wygodnie będzie można włożyć ulotki w formacie DL, A5 czy A4. Przegrody mogą być pionowe lub poziome i można je umieścić zarówno z przodu, jak i z tyłu ekspozytora. Dobrym sposobem na zaprezentowanie broszur będzie ulokowanie większych druków na dole, a mniejszych na górze. Stojak na ulotki może być też przystosowany do przechowywania ulotek w jednym rozmiarze.

Stojak na ulotki – dlaczego warto?

Umiejętne poukładanie broszur na stojaku sprawi, że klient nie przejdzie wobec takiej reklamy obojętnie. Ekspozytor może być wykorzystany na wiele różnych sposobów w zależności od potrzeb i charakteru prowadzonej działalności. Dzięki ulotkom można szybko zbudować pozytywny wizerunek marki, a korzystanie ze stojaka jest wygodne i przede wszystkim niedrogie. Dlatego ta forma marketingu cieszy się dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców.

Wybierając stojak na ulotki, trzeba zwrócić uwagę na jego parametry techniczne i możliwość umieszczenia preferowanej liczby kieszeni. Modny ekspozytor może stanąć w barze, hotelu, szkole, kinie, a nawet w wybranym urzędzie. Nowoczesne modele są wyjątkowo trwałe i doskonale się prezentują zarówno w sztucznym, jak i naturalnym oświetleniu.

To get the latest update of me and my works