W biznesie jest tak, że każda inwestycja powinna być poprzedzona szczegółową analizą. To dzięki niej możemy się przekonać, czy zakup konkretnego produktu jest dla nas potrzebny i przyniesie jakieś zyski, czy jest to tylko nasza fanaberia, której niekoniecznie trzeba ulegać. Omawiając inwestycję w plastikowe stojaki, przedstawimy kilka ważnych informacji na ich temat. Mogą one okazać się bardzo pomocne i skuteczne w tym, aby zdecydować czy warto wydawać na nie pieniądze oraz w jakiej ilości je zakupić.
Stojaki plastikowe – używane są w niemal każdej firmie. To nie ulega żadnym wątpliwościom. Wykorzystanie stojaków w biznesie jest powszechne. Nawet jeśli w tym momencie nie potrafisz sobie wymyślić ich zastosowania, wcale to nie oznacza że nie są ci potrzebne. Do najczęściej kupowanych na rynku stojaków, można zaliczyć takie przeznaczone do wizytówki. Wizytówki są wykorzystywane w niemal każdej firmie, a ich celem jest zapewnienie klientowi możliwości późniejszego kontaktu z tobą. Są dwie metody na to, aby klient wszedł w posiadanie wizytówki. Pierwsza z nich to wręczenie mu jej osobiście, podczas kontaktu bezpośredniego. Często jednak nie mamy ku temu okazji, na przykład jeśli prowadzimy serwis samochodowy i klient załatwia wszystkie sprawy w recepcji. Wówczas plastikowe stojaki powinniśmy umieścić na ladzie i do nich włożyć wizytówki naszego serwisu. Klient, który je zobaczy, na pewno chętniej po nie sięgnie i będzie się cieszył z tego, że dostał możliwość zapamiętania danych firmy na dłużej.
Pamiętaj również o tym, że plastikowe stojaki kupowane do firmy w celach prowadzenia działalności, stanowią jej koszt. Oznacza to że można odliczyć od nich pełną wysokość podatku VAT, a zakup wpisać do KpiR do kolumny numer 13. dzięki temu, rzeczywisty koszt zakupu pojemników plastikowych staje się jeszcze niższy, niż kiedy miałbyś kupować je prywatnie na paragon. Dla uzyskania jeszcze niższej ceny, zachęcamy do poszukiwania sprawdzonych i niezawodnych producentów. Kupując o nich, omija się wiele dodatkowych ogniwa całego łańcucha dystrybucji, które znacząco podnoszą koszt zakupu.